maktabbookir@gmail.com

دانلود کتاب تغییرات اقلیمی عصر ظهور

کتاب ارزشمند تغییرات اقلیمی عصر ظهور  اثری از صادق شکاری می‌باشد.هم اکنون این کتاب ارزشمند و نایاب  را می توانید بصورت رایگان از  مکتب بوک دانلود کنید.


معرفی کتاب تغیرات اقلیمی عصر ظهور

کتاب تغیرات اقلیمی عصر ظهور نوشته‌ی صادق شکاری، پژوهشی جهت آشکارسازی ارتباط میان وضعیت جوی و ظهور حضرت مهدی‌ (ع) است.

بزرگان دین و آئین از آخرالزمان برای مردم سخن بسیار گفته‌اند و بیشتر اوضاع و احوال آن زمان را گوشزد کرده‌اند. آگاهی نسبت به روایات و دورانی که در آن زندگی می‌کنید به شما در تشخیص مدعی حق از باطل کمک می‌کند. با آگاهی از آن‌ها می‌توانید حجت زمان ظهور را تشخیص دهید و جهت رستگاری در دنیا و آخرت از او تبعیت نمایید.

در بخشی از کتاب تغیرات اقلیمی عصر ظهور می‌خوانیم:

چند سالی است که رسانه‌ها بطور مرتب و پی در پی، از گرم‌تر شدن زمین سخن می‌گویند، و همواره کارشناسان در این باره چیزهای تازه، و علل مختلفی بیان می‌کنند. گرمای شدید در حال افزایش و طولانی شدن مدت آن نیز، همواره بیشتر می‌شود، حقیقت گرما برای مردم دنیا در همه جا بخوبی احساس می‌شود، و کارشناسان از تاثیرات مخرب آن بر اکوسیستم بهم پیوسته زمین هشدار می‌دهند.

آنچه که مهم است و ذهن هر شیفته و خردمندی را جلب می‌کند، همین عبارت امام رضا (ع) است که بیش از هزار سال پیش فرمودند: «قبل هذا الأمر بیوح». آن شنونده که این گفتار را شنید، بخوبی متوجه معنا و مفهوم آن نشد، ولی این ما هستیم که بهتر از آن شنونده، معانی واقعی کلام آن حضرت را درک می‌کنیم؛ چون اکنون ما هستیم که این گرما را حس می‌کنیم و جنجال و بحث مفصل آن را بطور مرتب در رسانه‌ها می‌شنویم و از حقیقت آن گفتار و این گرما آگاه هستیم.


اطلاعات نسخه الکترونیکی
  • عنوان کتاب : تغییرات اقلیمی عصر ظهور
  • نویسنده: صادق شکاری
  • تعداد صفحات: 38
  • فرمت:PDF
اگر فایل را خلاف قوانین کپی رایت می دانید درخواست حذف ارسال کنید! | درخواست حذف
اگر فایل مشکل دانلود دارد گزارش ارسال کنید! | گزارش مشکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *